Inköp offentlig sektor

INDKØB OFFENTLIG SEKTOR

Antura er leverandør på SKI-aftalen 02.06 Standardsoftware

Antura er leverandør i Statens og Kommunernes Indkøbsservice (SKI) rammeaftale 02.06. SKI-leverandøraftalen gør det nemmere og hurtigere for kunder i det offentlige at købe og implementere Antura, en komplet løsning til projekt-, portefølje- og ressourcestyring. Derudover til en konkurrencedygtig pris og vilkår. Antura har mange års erfaring af at levere Antura Projects til den offentlige sektor.
 
Aftalen vedrører køb af software, support- og vedligeholdelsesaftaler samt ydelser relateret til Antura Projects, herunder implementering, installation, træning og rådgivning.
 
Som leverandør til SKI rammeaftale 02.06 Standardsoftware lever Antura op til en række kriterier inden for kvalitet, miljø og samfundsansvar.
 
Vil du høre nærmere om, hvad Antura kan tilbyde i forhold til SKI-aftalen 02.06 Standardsoftware, kan du kontakte:
Anders Haglund
Telefon: +46 (0) 705330630
E-mail: